Wookey motor-racing history and simulation forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wookey Story Guests (forum members, friends et al.)

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 Empty 1970 part 2

Post by wookey Mon 1 Jul - 15:50

Zeltweg
Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 UZZvApWO_t Danny Ross

Gold Cup
Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 4JaWdi7I_t 37 Danny Ross Oliver and Ross Motorsport March 701 Ford Cosworth DFV V8 3.0 Goodyear
wookey
wookey
Admin

Messages : 9342
Date d'inscription : 2014-09-19
Age : 63
Localisation : Beit ech Chaar (Metn) - Lebanon

https://wookey.forumotion.com

Back to top Go down

Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 Empty Re: Wookey Story Guests (forum members, friends et al.)

Post by wookey Mon 1 Jul - 18:17

Au GP du Mexique, on revoit la De Tomaso du Team Gulf qui a été rachetée par un consortium américano Argentin ou figure Don Nichols, les patron de l'écurie de Canam Shadow et Luigi Avigliani, un industriel de Monte Grande dans la province de Buenos Aires.
On entend deux versions très différentes à propos de cet accord. Chez Shadow, on laisse penser qu'il pourrait préfigurer un partenariat de longue durée. Chez UOP, on est beaucoup plus prudent.

Le pilote court sous le pseudonyme de "Adrian Clint-MG". J'observe qu'il a une proximité très marquée avec le Senor Luigi Avigliani. Adrian m'avouera au cours du week end qu'il est son fils, mais qu'il court sous pseudonyme pour ne pas inquiéter sa mère qui le croit étudiant en ingénierie du son en Angleterre, le pays des Beatles, son groupe préféré, d'ailleurs sur le point de se séparer.


Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 RsXPSAbU_t

Note : This chapter is our tribute, Luigi and me, to Adrian, one of the best chap ever seen on a forum, sadly missed.
Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 Z78o7VsI_t Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 V8eMliYx_t Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 8TUPl6mi_t Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 HuBmei2a_t Wookey Story Guests (forum members, friends et al.) - Page 3 Ae7aXrZC_t
wookey
wookey
Admin

Messages : 9342
Date d'inscription : 2014-09-19
Age : 63
Localisation : Beit ech Chaar (Metn) - Lebanon

https://wookey.forumotion.com

Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Back to top


 
Permissions in this forum:
You can reply to topics in this forum